FORSENDELSE & RETUR

Fragt

Der er gratis levering uanset ordrestørrelse, når du vælger ”Afhent i på HaversWine adresse”.

Efterbetaling vil der gå ca. én uge og dine varer ankommer med BWS til afhenting på HaversWine adresse Lahnsgade 24, 5000 Odense C.

Havers Wine benytter kun anderkendte shippingfirmaer (Bluewater shipping) til hjemtagelse af dine vine. 
Ved afhentning i på HaversWine skal du medbringe din faktura og fremvise personligt ID for at få din vin udleveret. 
Skulle du glemme at hente din pakke, returneres pakken efter 2 uger, hvis vi ikke aftaler andet. I sådanne tilfælde forbeholder vi os ret til at pålægge et gebyr til dækning af returfragt og håndteringsomkostninger.

Retur- og udvekslingspolitik

Hvis varene ikke svarer til dine forventninger, kan du vælge at returnere varerne igen. Varerne skal blot returneres i samme stand og mængde som modtaget senest 14 dage efter modtagelsen.

Vedlæg venligst dokumentation ved din returnering (gerne kopi af din faktura) der angiver hvilket fakturanummer der er tale om. Derudover skal vi bede om dit bank registreringsnummer og kontonummer, hvorpå pengene ønskes indsat. Vi sender ikke kontanter.

Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til HawersWine.

Varerne skal sendes til nedenstående adresse:
HaversWine
Lahnsgade 24
5000 Odense C

Efter modtagelse må du alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering.

Returnering vil ikke blive godkendt i nedenstående scenarier:

  • Flasker der ikke længere er uåbnede eller kurante

  • Gavekort (både fysiske og digitale gavekort)

  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt

  • Forseglingen er brudt eller etiket og lignende er blevet ødelagt (Forsegling omfatter også særlig emballage, der beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet)